- Rozliczenie projektu należy złożyć w terminie 30 dni od zakończenia projektu (tj. daty podanej w aplikacji).
- Rozliczając projekt należy załączyć faktury lub rachunki wystawione na organizację, która dostała grant.
- W przypadku zatrudniania do projektu specjalistów na podstawie umowy o dzieło/zlecenie niezbędna jest umowa + rachunek do umowy.
- Do rozliczenia należy dołączyć dwustronne skany wszystkich dokumentów księgowych.
- Dokumenty powinny zawierać informację o źródle finansowania: „Kwota w wysokości …… złotych sfinansowana w ramach umowy XXX „[tutaj należy wpisać numer umowy]” z dnia ………”. Kwota w wysokości ….. złotych sfinansowana ze środków własnych”.
- nazwy poszczególnych pól w rozliczeniu powinny odpowiadać nazwom pozycji w kosztorysie wraz z numerem, np. „Zakup roślin, poz. II 2” / „Plakaty reklamujące projekt – poz. V 1.
- Opis faktury lub innego dokumentu finansowego powinien być sporządzony na odwrocie strony lub w przypadku braku miejsca na oddzielnej kartce (wówczas należy na niej umieścić nazwę wystawcy faktury i jej numer) i powinna być nierozerwalnie związana z dokumentem.
- dokumenty powinny być zgodne z kosztorysem wstępnym lub z jego aktualizacją.